Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 28 de març del 2016

Pasqua '16

Aquest any hem començat una nova tradició que espero que duri molts anys: la cerca d'ous de pasqua.

dilluns, 22 de febrer del 2016

dilluns, 25 de gener del 2016

dilluns, 11 de gener del 2016

Els reis

Aquest any hem provat d'anar a la fàbrica dels reis mags que fa quatre anys que s'instal·la a la Fabra & Coats. La veritat és que ens n'havíen parlat molt malament perquè les cues són d'escàndol, però un cop dins, val la pena.

dilluns, 28 de desembre del 2015

El Tió

Aquest any el tió ha tornat a cagar regals que no li cabien pel cul...