Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 8 de febrer del 2016

Carnestoltes'16

Ja ha arribat el Rei Carnestoltes!!!

Tenint en compte la meva panxa i les ganes que tenia de disfressar a la Nineta de Caputxeta Vermella, erà lògic disfressar-se de llop que s'ha menjat la iaia! Al final, per manca de temps, la disfressa va ser una gorra de llop i un jersei gris, però la meva Caputxeta autèntica anava amb la seva capa, el seu cistell i portava uns brioixets per l'àvia (que van acabar essent el berenar). Aquest any, ens vam afegir a una festa de carnestoltes que feia un grup d'animació, la Nineta va aguantar una estona però a mitja actuació va dir que volia marxar cap a casa.
Degut al mal temps, i a d'altres compromisos anteriors, tampoc no vam anar a la rua, així que ha estat un carnaval "light". Sort que a l'escola bressol l'AFA va organitzar una setmana d'activitats per als petits i la Nineta es va disfressar, es va omplir de complements, es va pintar la cara i li va dir adéu (d'un tros lluny) al Rei Carnestoltes, que no li va fer massa gràcia. Després quan ja no hi era anava repetint "el poltes no hi es, ha marxat a casa seva"


Vosaltres de què us heu disfressat? Ja teniu idees per l'any que ve?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada