Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 28 de març del 2016

Pasqua '16

Aquest any hem començat una nova tradició que espero que duri molts anys: la cerca d'ous de pasqua.

Era una activitat que tenia en ment des de fa molt temps i que l'any passat no vam poder dur a terme perquè la Nineta era massa petita, però aquest any, si. Aquest any hem anat a buscar ous de pasqua a la muntanya i, tot i que el "conillet de pasqua es va equivocar i va portar uns ous massa grossos pel cistell que portàvem, la Nineta va quedar encantada!


Aqui la teniu recollint ous de pasqua. Aquest any, per fer-ho més senzill, hi havia uns cartells indicant on hi havia ous de pasqua i així eren més fàcils de veure, però s'anirà complicant a mesura que la Nineta adquireixi habilitats de "cerca i captura". També he vist idees de cerca d'ous de pasqua nocturna... pot ser molt divertit!

Aquest any, com que es tractava de la primera cerca, vaig fer-li un cistellet a mida per a poder transportar els ous, però van acabar a les butxaques perquè eren tan grossos que no hi cabien al cistell!

També, seguint "l'evolució de la Vella Quaresma" vam crear un conillet amb un tub de paper de wc per suplir un personatge per l'altre, però no en tinc cap foto.

És una d'aquelles tradicions estrangeres que crec que val la pena adaptar i incorporar a les tradicions de casa, ja que és una aventura anar pel bosc trobant ous de xocolata al mateix temps que gaudeixes de la natura i l'aire fresc.

Vosaltres caceu ous? Comenteu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada