Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 15 d’agost del 2016

El cinturó de seguretat per a embarassades

Ja feia temps que tenia aquest post al tinter i no l'havia publicat.
Quan estava embarassada de la Nineta vaig descobrir la "seguretat prenatal al cotxe" i és que si quan tenim un fill mirem la millor cadireta de cotxe perquè vagi el més segur possible, abans que neixi també hem de vetllar per la seva seguretat al cotxe.
Així doncs, vaig fer una búsqueda exhaustiva d'adaptadors prenatals per a cinturons de cotxe. Vaig trobar-ne de dos tipis ben diferenciats, un que va lligat al cotxe i l'altre que va lligat a l'embarassada.
Del primer hi ha diverses marques i formes (quadrat, semicercle, amb forma de B...)  i es tracta d'una base de tela que va lligada al seient del cotxe amb un cinturó i que porta un adaptador a l'altra banda per tal d'agafar la part de la cintura del cinturó i baixar-lo per sota de l'abdomen cap a la zona púbica per tal que en cas que s'accioni la retenció del cinturó, la pressió no recaigui sobre el fetus i no el comprimeixi. El segon fa exactament el mateix amb l'afegit que amb l'armilla dirigeix la part creuada del cinturó per tal de desviar-lo també de la panxa. Aquest últim també té la particularitat que se'l posa l'embarassada i no el cotxe, de manera que va sempre amb tu i no l'has de lligar i deslligar del cotxe en cas d'haver de canviar de cotxe (si vas en taxi, per exemple) o de seient (conductor, copilot...). Aquest només el fabrica la marca Emobikids.
La meva decisió després de revisar les dues opcions, va ser la de l'armilla, ja que a casa ens intercanviem molt l'estona de conducció perquè ens agrada molt conduir a tots dos. A més, el fet que adapti les dues tires del cinturó i no només una, fa que sigui més segur que l'altre pel fetus. Tot i així, escolliu el que escolliu, és millor que no pas anar sense. Al cotxe, seguretat davant de tot!
Vosaltres vau fer servir cinturó? Sabíeu que hi havia aquests adaptadors? Comenteu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada