Benvinguts!!!
Benvinguts!!!
Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."
Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!
dilluns, 2 de maig del 2016
La pluja
El novembre de l'any passat, la padrina de la Nineta li va regalar unes botes de pluja i un paraigües. La veritat és que les botes no les vam poder utilitzar fins ben entrat febrer perquè no plovia... i amb el paraigües va passar tres quarts del mateix, amb la diferència que a la Nineta no li feia gràcia el paraigües. Cada vegada que intentava donar-li o obrir-lo perquè el portés sota la pluja, començava a dir que no i acabava portant el paraigües penjat del meu braç: Fins fa dos dijous.
Etiquetes de comentaris:
botes de pluja,
minions,
paraigües,
pluja
dilluns, 25 d’abril del 2016
Sant Jordi '16
Etiquetes de comentaris:
drac,
llibres,
rosa,
Sant Jordi,
tradicions
dilluns, 28 de març del 2016
Pasqua '16
Aquest any hem començat una nova tradició que espero que duri molts anys: la cerca d'ous de pasqua.
Etiquetes de comentaris:
conillet de pasqua,
Mona,
ous de pasqua,
pasqua,
tradicions
dilluns, 22 de febrer del 2016
La vella quaresma '16
Aquest any la Vella Quaresma ha vingut amb forma de rotlle de paper de wc.
Etiquetes de comentaris:
GloriaFort,
quaresma,
tradicions,
Vella quaresma
dilluns, 8 de febrer del 2016
Carnestoltes'16
Ja ha arribat el Rei Carnestoltes!!!
Etiquetes de comentaris:
caputxeta vermella,
Carnestoltes,
disfressa,
tradicions
dilluns, 25 de gener del 2016
Ja estem a punt: La princesa i el pèsol.
Ja fa un temps que ho sabem, però encara no estavem preparats per dir-ho. Ara si.
dilluns, 11 de gener del 2016
Els reis
Aquest any hem provat d'anar a la fàbrica dels reis mags que fa quatre anys que s'instal·la a la Fabra & Coats. La veritat és que ens n'havíen parlat molt malament perquè les cues són d'escàndol, però un cop dins, val la pena.
Etiquetes de comentaris:
cavalcada,
els tres reis,
fabra&coats,
fàbrica dels reis mags,
fanalet,
joguines,
Nadal,
regals,
Reis,
tradicions
Subscriure's a:
Missatges (Atom)