Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 2 de maig del 2016

La pluja

El novembre de l'any passat, la padrina de la Nineta li va regalar unes botes de pluja i un paraigües. La veritat és que les botes no les vam poder utilitzar fins ben entrat febrer perquè no plovia... i amb el paraigües va passar tres quarts del mateix, amb la diferència que a la Nineta no li feia gràcia el paraigües. Cada vegada que intentava donar-li o obrir-lo perquè el portés sota la pluja, començava a dir que no i acabava portant el paraigües penjat del meu braç: Fins fa dos dijous.

dilluns, 28 de març del 2016

Pasqua '16

Aquest any hem començat una nova tradició que espero que duri molts anys: la cerca d'ous de pasqua.

dilluns, 22 de febrer del 2016

dilluns, 25 de gener del 2016

dilluns, 11 de gener del 2016

Els reis

Aquest any hem provat d'anar a la fàbrica dels reis mags que fa quatre anys que s'instal·la a la Fabra & Coats. La veritat és que ens n'havíen parlat molt malament perquè les cues són d'escàndol, però un cop dins, val la pena.