Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 19 de setembre del 2016

La tornada a l'escola (P2)

Ja hem tornat a començar!
Ja veurem com va aquesta setmana, però de moment, la setmana passada (que va ser la primera) va anar de perles. Massa bé i tot, diria jo... Tret de dimecres que va canviar el temps i que, com ja se sap, tots els nens estaven histèrics com grèmblins, la resta de dies la Nineta va entrar es va posar a jugar i fins i tot, algun dels dies, ens va fer fora! Nosaltres tot preocupats per si li costava l'adaptació i al final als que ens va costar l'adaptació va ser a nosaltres! És ben bé que de vegades subestimem el que poden fer els nostres fills, que malgrat siguin petits, tenen capacitats suficients per fer certes coses: com tornar a l'escola i recordar els bons moments passats amb els companys i passar-se el dia jugant com si no haguéssin marxat mai de vacances. Això si, cada dia va arribar a casa i tot i havent fet la migdiada, va anar-se'n ben aviat a dormir. Estava rebentada.

En fi, els que patíem vam ser nosaltres i no pas ella... i a vosaltres, com us ha anat la tornada a l'escola? I la tornada a la feina? Qui ha patit més, els nens o vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada