Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 9 de març del 2015

Signes per nadons

Fa un mes em vaig assabentar que es podia ensenyar llenguatge de signes als nadons així que en vaig buscar informació i finalment ens vam apuntar a un taller que feia la plataforma "signar en família" a la llibreria "La Caníbal" ens van explicar unes quantes anècdotes de nadons i nens que signen i algunes claus perquè signar sigui útil i fàcil. També ens van ensenyar algunes cançons cantades amb signes (que ja hem posat en pràctica).

La idea (tot i que podeu ampliar la informació a la seva pàgina "www.signarenfamilia.com") és que els nadons o els nens que encara no tenen la parla desenvolupada, ja ens entenen i es moren de ganes per comunicar-se amb nosaltres, però no tenen les eines necessaries per fer-ho. Com que l'habilitat manual sí que la tenen desenvolupada (fan ralet-ralet, diuen adeu amb la mà, assenyalen coses) si els ensenyem signes, poden comunicar-se fàcilment amb nosaltres.
Com que jo ja havia fet un curs de LSC vaig començar a fer-li alguns signes a la Nineta abans d'assistir al taller i ara ja sembla que ens demana aigua! (amb la seva interpretació del signe, però ja ho fa). Ja aniré explicant com va!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada