Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 23 de març del 2015

El porteig

Des que va néixer la Nineta m'he anat informant sobre les motxilles ergonòmiques, ja que fins fa ben poc no sabía que existíen... Una amiga em va deixar una Babybjorn i jo que havia llegit que el porteig era tan dolent, em vaig pensar que no la faria servir, però després van sorgir ocasions i vaig llegir sobre el mètode Cangur i el "pell amb pell" i vaig començar a aficionar-me al porteig.
Però arrel de la meva nova afició vaig descobrir que no totes les motxilles són bones per portejar i que n'hi ha unes (la que m'havien deixat, per exemple) que no van gens bé per la cadera del nadó, però que amb les ergonòmiques aquest problema desapareix. Així doncs vaig començar a mirar-me una motxilla que m'agradés, i en vaig trobar una que de disseny em va encantar però de preu no tant... Tot i que totes les ergonòmiques pel que he anat veient, no baixen gaire dels 100€. I vaig començar a buscar aquesta motxilla de segona mà. I finalment, fa un parell de setmanes la vaig trobar a Wallapop. La venía una noia de Palafrugell, molt amable.
Com que he sentit que hi ha moltes falsificacions d'aquesta marca, i el preu que oferia era una ganga (50€ per una motxilla nova) li vaig demanar un munt de fotos, vaig mirar foros per saber com reconèixer les falsificacions, i al final em va dir que la motxilla li havia regalat una tieta seva que tenia 62 anys i que no hi entenia gaire de noves tecnologies... I amb això em vaig quedar una mica més tranquila. De tota manera li vaig demanar fotos de l'etiqueta del cinturó, que diuen que és la part on es veu més si és una falsificació, però encara em vaig quedar amb el dubte. Em va dir que ella en tenia una altra que s'havia comprat ella i que si jo volia em comparava les etiquetes. Em va dir que no eren iguals però que feia 8 anys que la tenia, així que ho vam atribuir a un "canvi generacional" de la marca. Quan em va arribar, la vam provar de seguida. Estava amb l'etiqueta encara, però no hi havien escrit ni el model ni la marca ni el número de sèrie, i com que venia sense capsa, no ho vaig poder mirar. Espero que sigui l'original, però vaig veure que posava "reservat" a l'anunci i ara torna a estar en venta, i no m'ha posat com a compradora perquè la pugui puntuar...i això que jo vaig quedar encantada... Ja tinc la motxilla, el model que volia i a un preu inmillorable! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada