Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 10 d’octubre del 2016

Learning Tower

Aquest estiu, aprofitant que la Nineta té un "període sensible de cuina" per dir-ho d'alguna manera, hem comprat una Learning Tower. Bàsicament és un tamboret amb barana, però fet de manera que es pot plegar, es pot regular en alçada i la Nineta pot pujar i baixar sense ajuda, que és el que trobem més important. La Torre que hem comprat es de la marca Guidecraft i a més de ser plegable (així no ocupa espai quan no la fem servir) té unes pissarres a la part de fora, que ja sabem que els nens es cansen de seguida si estan molta estona fent una mateixa cosa, així que poden baixar de la torre i dibuixar a la pissarra o fins i tot, escriure-hi la recepta!


A la Nineta li ha encantat i a cada àpat ens la demana... Ara només falta que arribi la quaresma per a poder fer bunyols!!! jejeje

A vosaltres us ajuden a la cuina els vostres petits? Hi mostren interès?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada