Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 23 de maig del 2016

La cadireta del cotxe II

Com ja sabeu, esperem un segon bitxo i això vol dir tornar a mirar coses que ja havíem resolt fa un temps. Una d'elles: la cadireta del cotxe (part 2).


En el post de la cadireta de la Nineta ja us vaig explicar com ens vam decidir per la Cybex Sirona. Aquest cop, en lloc de mirar per internet (que també ho vam fer una mica) vam anar directament a la botiga on vam comprar la primera i vam preguntar què ens convenia més.
Del que es tracta és d'agafar la següent cadira per la Nineta i deixar la Sirona pel nou peque. Així doncs, ens havíem de mirar una cadira a partir de 9 Kg i que ens durés una mica força. Com que a la botiga que anem només tenen cadiretes escandinaves o sueques, que treballen a contramarxa, ja complien amb els requisits mínims que teníem nosaltres (la contramarxa i la seguretat), ja que tant a Suècia com a Escandinàvia estàn obligats per llei a portar els nens a contramarxa fins als 4 anys. A més, tenen un test de seguretat extra el "plus TEST" que inclou un test d'impacte lateral que aquí a Espanya no es fa.
Bé, complint amb les característiques que demanàvem ens van ensenyar dues cadiretes: la Duofix de AxKid i la Triofix de Klippan.  Després d'explicar-los el nostre cas concret,  el tipus de cotxe que tenim (un VW golf) i de veure l'espai que quedava als seients del darrera quan hi havia el conductor, ens van recomanar la Triofix. Així que ja tenim la segona cadireta! Ara falta que jo entri entre totes dues durant els primers mesos (o els dos primers anys) del petit. 
I vosaltres? Quines cadiretes heu escollit? Quins són els vostres requisits principals? Comenteu!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada