Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 16 de maig del 2016

El segon aniversari

Dos anys ja... sembla mentida... i ara amb el germanet en camí ens adonem que el temps passa més ràpid del que ens agradaria... 

Fa dos anys la miràvem embadal·lits bellugant-se al seu bressol petit i aixecant-nos cada vegada que feia un petit soroll. Dos anys després ens partim de riure amb les seves sortides i els seus progressos.
Aquest any volia fer alguna cosa especial pel seu aniversari: convidar amiguetes perquè jugués, fer una festa en una sala amb castells inflables, un pastís divertit, i decorar tota la festa amb un centre d'interès,

Però em queden 3 setmanes d'embaràs i no puc fer segons quines coses... Finalment hem fet una festeta a casa, amb una mica de decoració al voltant d'un mateix centre d'interès (l'arc de sant martí) i he aconseguit fer un pastís divertit (ens el vam menjar a les 4 de la tarda, però el vaig acabar).


Aquest és el pastís, dels colors de l'arc de sant martí, amb una espècie de merengue a la part exterior i amb pa de pessic de vainilla a l'interior. Vaig trigar moltes hores a fer-lo, perquè no tenia motlles suficients, perquè el motlle que tenia l'havíem llençat i no me'n recordava, perquè em va faltar sucre a mitja elaboració... tot van ser contres, però finalment, va sortir. I va sortir bo. Si el voleu fer, us recomano que el feu el dia anterior i el deixeu a la nevera, perquè el merengue també queda millor fet del dia abans i fred i es talla millor. Us deixo l'enllaç de la pàgina, és una recepta de la Martha Stewart, i està en anglès, però si el busqueu, potser el trobeu en castellà.





A la foto de la dreta teniu un tros de la decoració. També vaig fer una tira de cors que brillen (com el del final dels globus de la dreta) i la vaig penjar a la porta de l'habitació de la Nineta perquè pogués tocar-los i fer-los bellugar i un mural amb les fotos de la Nineta des que va néixer fins als 23 mesos, una de cada mes totes enganxades en fulls de colors fent un arc de sant martí penjant-les amb una cinta blanca a la paret. Va ser un dels detalls de la festa que més va triomfar perquè entre que a la Nineta li encanten les fotos i els avis van bojos per veure fotos seves... vam tenir a tothom content. 



I aquí teniu la joguina estrella! Una cuineta de "small foot" que li va encantar. Això sumat a unes fruites amb velcro de l'abacus que es tallen amb ganivet,,, la vam tenir tot el dia entretinguda fent-nos menjar i dient "crema una miqueta".

I amb aquestes que ens adonem que la nostra Nineta comença a fer-se gran, i de cop i volta, el dia del seu segon aniversari, es desperta sola i surt de la seva habitació i apareix a la cuina com si ja tingués 5 anys, i  de cop i volta el dia del seu segon aniversari es posa a saltar literalment d'alegria a la seva habitació com si portés 2 anys fent-ho. I de cop i volta, ens adonem que només fa dos anys que està amb nosaltres i sembla que hi hagi estat tota la vida.

Vosaltres què vau fer pel segon aniversari dels vostres petits? Teniu pensada alguna cosa especial?










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada