Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 12 d’octubre del 2015

Taula de llum

Ja fa temps que tenim en ment aquest projecte, però havíem de comprar els materials i tenir un "moment" per poder fer el muntatge, així que havia quedat una mica apartat, però finalment, ja tenim taula de llum!!!


Aquest projecte no hagués estat possible sense l'Avi S., l'aia de la Nineta. Així que des d'aqui, li donem les gràcies. Hem seguit un tutorial del blog de tigriteando, que fan coses super xules i l'hem adaptat posant-li 2 colors: blanc i blau, i dos interruptors, un per cada color. De moment no tenim gaire material específic per jugar amb la llum, però ja hem jugat amb les ampolletes de sensacions i amb algunes formes per jugar amb ombres.

Quan haguem fet activitats amb la taula, ja posaré un post!
Espero que us hagi agradat! Nosaltres en gaudirem molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada