Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 26 d’octubre del 2015

Bolquers de piscina

Ja us vaig explicar, al post de la matronatació, que la Nineta va fer tot un curs de piscina. En general va ser un gran curs, i crec que bona part de la seva afició per l'aigua ve derivada per aquest curs.
Però hi ha una cosa de la que no vaig parlar: els bolquers de piscina!
En aquests cursos es demana que els nens portin uns bolquers especials per la piscina, i jo (investigadora de mena) vaig estar mirant i remirant quins bolquers disposaven de les 3B (Bueno, Bonito y Barato).
Us he de dir que va ser complicat, primer perquè quan la Nineta va començar tenia 4 mesos i mig i pesava poquet i poques marques teníen bolquers adequats al seu pes. I segon, perquè aquest tipus de bolquers són mooolt cars...
Finalment, després de mirar totes les marques, els únics que podia fer servir la Nineta en aquell moment eren els Little Swimmers de la marca Huggies, que van amb una espècie de velcro com els bolquers normals, així que vam començar amb aquests. Més endavant, quan la Nineta ja pesava una mica més, vam provar els AquaKids de Moltex, que costaven una mica més de posar perquè eren de tipus calceta, però a mi em seguien semblant molt cars, així que no vaig desistir en la búsqueda... fins que vaig trobar els banyadors-bolquer. Són uns banyadors que van ajustats a la zona de les cames perquè no hi hagi "escapes". Els vaig trobar a Tutete, una pàgina que té moooltes cosetes interessants, a més de xumets personalitzats amb el nom del nen o per a ocasions especials (i són moníssims!!!). Finalment doncs, vam adquirir un banyador-bolquer de la marca Imsevimse, que té diversos dissenys (tots molt xulos) i quatre talles segons el pes del nadó, dels 6kg fins als 14kg. De moment la Nineta té el de la talla S (de 6kg a 8kg), ja us diré quan passi el pes si hem de canviar de bolquer o no!
La veritat és que és molt més pràctic que els bolquers de piscina d'un sol ús, i si s'embruta, es posa a la rentadora i llestos! És un estalvi enorme i colaborem una miqueta amb el medi ambient sense fer tants residus...


També a tutete, vam comprar aquest barret de la marca Babybanz. És reversible i 100% segur contra els raig UV, ideal pels dies de sol!


I vosaltres? heu fet piscina? quins bolquers heu fet servir? I a la platja, sou de bolquer o de "comando"?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada