Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 2 de maig del 2016

La pluja

El novembre de l'any passat, la padrina de la Nineta li va regalar unes botes de pluja i un paraigües. La veritat és que les botes no les vam poder utilitzar fins ben entrat febrer perquè no plovia... i amb el paraigües va passar tres quarts del mateix, amb la diferència que a la Nineta no li feia gràcia el paraigües. Cada vegada que intentava donar-li o obrir-lo perquè el portés sota la pluja, començava a dir que no i acabava portant el paraigües penjat del meu braç: Fins fa dos dijous.
Fa dos dijous passat va ploure més que mai, i fa dos dijous, la Nineta va decidir que volia estrenar el paraigües. Qui li diu que no?

Amb el que li agraden els bassals... vam trigar més del doble en arribar a l'escola, però ella s'ho va passar pipa! Jo patint com una boja perquè no mirava endavant i es posava dins dels forats dels arbres (plens a vessar d'aigua perquè no drenaven bé tanta pluja) però ella feliç amb el seu paraigües dels minions (diu millor minions que macarrons) i les seves botes.

Visca els bassals!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada