Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 25 de gener del 2016

Ja estem a punt: La princesa i el pèsol.


Ja fa un temps que ho sabem, però encara no estavem preparats per dir-ho. Ara si.
Ja tenim la princesa i ara esperem un pèsol!

Així que aquesta entrada va sobre el segon embaràs. El de la Nineta va ser bastant suau i gairebé no semblava que estigués embarassada. Vaig passar uns primers mesos amb nàusees, però després no me'n vaig ni adonar. Aquest embaràs ja s'ha pronunciat més. Les nàusees han estat més accentuades i algunes molèsties d'esquena derivades de l'embaràs han començat a notar-se abans. A més, la panxa és molt més gran!
La Nineta està entusiasmada i ens recorda cada setmana que hem de fer-nos la foto amb la panxa! Ja veurem si quan neixi el pesolet també està tan interessada...

De moment ja sabem que serà un nen, així que en tindrem un de cada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada